sämst

ANOTHER DAY utan mobilen och kameran. Känner mig sjukt tom.
Mobilen liksom. tomt.
Men ja.. ska iallafall antagligen köpa en ny idag. Eller imorgon. får se.
Sjukt arg fortfarande, men det är väl antagligen ingenting man ska hänga upp sig på, men det är endå så jävla irriterande att det finns så seriöst störda människor som beter sig som jävla arslen.
Ursäkta för mitt språk? men do not really gives a fuck right now.

However, imorgon börjar nynäshamns gymnasium ettorna, då är det jag, amanda och josefine j kvar i nynäs som börjar nästa vecka. HAHA! förutom dom som ska gå andra skolor som börjar senare i veckan.
Fredrika måste seriöst vara den skolan som börjar senast av alla :O sjukt sent.
Ska träffa Amanda ikväll tror jag. 

catch ya later all you cool dudes and not so very cool dudes.

Gammal bild sen gröndal skole tiden! haa.. will miss you guys.
Minne för livet! 1999-2009 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0