planerade anna

Sitter och tänker lite på den kommande veckan, haha!
Imorgon är det måndag, jag börjar klockan åtta så ska ställa klockan på 05.00 och duscha och sånt.. men tänkte nog vara lite nyttig istället och ställa den på halv fem, dra på en springrunda i en halvtimme och sen duscha!
Då känner man att dessa tidiga mornar iallafall ger nått annat än idiotcppain trötthet.
Dessutom så blir man ju pigg på att ta en runda! Så ja det kör vi på.
Josefajne skulle också ta sju tåget så vi åker tsm:)!
Efter skolan ska jag träffa Kajsis, kul!
Och någon dag ska jag träffa Natta!:D
Saknar båda galet mycket.

Och helgen så hoppas jag på krök.. inte krökat på ett tag! Eller jo ioförsig.
Förra onsdagen, en och en halv vecka sen..
Men det var inget riktigt partaj, det var jag amanda & petra som softade själva bara:)!
Så i helgen hoppas jag på galet krök!
Hittade btw en bild från den onsdagen.

Petra&Amanda! Vi körde ölspelet, haha det var mysigt brudar.


Galet tagg på Gotland v.29 även kallat Stockholmsveckan för er som inte vet.
Nästa år igen vafaen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0