One step at the time

Hola at ya! Okej första spanska lektionen idag gick väl kanske inte så bra.
Kan alla grunder sen lektionerna före mitt dumma ig i åttan, men det var massa jobbiga tjejer som sitter och skriker hela tiden och aa.. är fortfarande inskriven på italienska så vet inte om jag kör på det istället.
Tycker spanska är så ointressant, kanske för att jag lärde mig det förut och vart uttråkad.
Kanske behöver nått nytt, som italienskan då.. får se, ska prata med mor och överväga mina framtidsplaner;).

Förövrigt är jag sjukt irriterad på frukten kiwi. Jag hatar den! Och anledningen till det är att jag är galet allergisk mot den. Får utslag och sånt skit... Och ja, var ju sjuk precis innan skolan började så har börjat dricka ni vet såna där tillskottsdrycker eller vad fan det heter.
Då får jag självklart en med kiwi i. Detta var dagen innan skolan började, fick utslag under näsan och på hakan och det försvinner ju förfan inte. Blir så JÄVLA irriterad. Sitter och gömmer mig hela tiden och känner mig som värsta monstret:O haha låter helt dum i huvudet men det är sant..
Hoppas det går bort innan skolfotot den 10e september. 11 dagar kvar! Bara att hoppas.

Idag ska jag inte göra mycket alls, åt precis två stora tallrikar tacos så har liiite ont i magen nu, haha!
Ska sitta här ett tag sen fixa iordning lite i rummet typ bädda och sånt :) Ciao!

Skön bild på mig och Mergim från maj i år! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0