News for today

tjatja, händer och sker? ingenting speciellt hos mig, har precis fixat iordning mitt rum, såg ut som ett bombnedslag.. Så nu är det fint här iallafall :)
Idag har jag vart nere på skärgårdsmarknaden som alltid är här i nynäshamn i slutet av augusti.
Jag var där med mamma och mormor, det var mysigt.
Det var mest det vanliga, men hittade två armband som var skitsnygga!
Sen så åt vi glass i hamnbodarna, fan vad jag älskar nynäshamns hamn! haha, newnose. Cute.

Sen shoppade jag lite som vanligt.. inge bra. Pengarna bara försvinner. Köpte iallafall ett par jeans, en jacka, en korsett... haha nu tänker ni ba: va? korsett? Haha! Men den drar fram formerna bättre och passar sig under tighta klänningar osv, och varför inte under en skjorta.
Den är rätt snygg i linningen!
Lägger upp några bilder!


Tryck på bilderna för att se dom större! :)
Kram Anna W

Kommentarer
Postat av: Anonym

man ska inte ha bh under

2009-08-29 @ 19:51:37
Postat av: Anna W

Det får man ju ha om man vill :)

2009-08-29 @ 20:14:05
URL: http://hejannaw.blogg.se/
Postat av: Tina

Jättefin korsett!

Var har du köpt den?



Lägg gärna upp mer bilder på kläder och vart du köpt dem. Du har snygg stil tycker jag.

2009-08-30 @ 17:33:12
Postat av: Anna W

Den är från gina:)

Åh, tack!:D Kör på det då!:)

2009-08-30 @ 17:47:31
URL: http://hejannaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0