Min polisanmälan-FUCK YOU you

ANNA WANQVIST, POLIS ANMÄLAN FÖR:
Stulen mobil
Stulen kamera
Pengar, 500:-
Sexuellt ofredande


HELT ÄRLIGT. nu ska jag säga min riktigt jävla äckliga punkt i det här fallet.
Såhär är det.  jag var inte rasist. Nu är jag inte säker på min uppfattning om att alla är lika mycket värda och alla har nått gott inom sig. Jag säger såhär. Alla icke ariskt svenska, icke svenska människor jag känner, ni ska fan inte ta åt er. för ni är snälla jävla människor, lika mycket människa som jag och min mamma. men igår förändrades seriöst min bild av invandrare. Jag är så jävla arg. Jävla fittor.
Igår var jag och Amanda på grönan, softa järnet hade flyt som fan. hon sa"nått ikväll kommer ju gå helt snett alltså efter vårat flyt idag". EH JA. Vi kom in till the voice. Vi är med filbee också. Sen när vi står i folkmassan börjar alla jävla icke-svenska putta på oss så vi fan håller på att dö, samtidigt som (det var ett gäng specifikt) dom började taffsa som fan.
Dom trycker upp fingrarna mot ****************, SOM TUR VAR HADE VI SHORTS PÅ OSS. Men tänk dom som inte hade de? FYFAN vad äckligt! sen tog dom oss över brösten, över rumpan ÖVERALLT. fyfan så jävla äckligt. fatta duschen alltså. ush!!!!!!!!!! A och sen när filbee, är en sekund från att hålla på att svimma är jag , den långe fan tvungen att bära upp henne så hon får luft. därefter måste vi fan ut, panic, så ska jag ta upp min lur och ringa. nej då är väsk helvetet med femhundra femtioelva dragkedjor öppen. allt är borta, pengar, mobil, kamera. JÄVLA TURKAR!
För det första har jag slitit arslet av mig för mina pengar på mitt sommarjobb. för det andra har jag kämpat som fan för mobilen med mina studiebidrag. FÖR DET TREDJE ÄR KAMERAN MIN MAMMAS, som hon var så jävla 'stolt' över.
Hon har alltid haft en sån där gammal med film rulle och lalala, och nu hade hon fan köpt en riktig digitalkamera som var lila och LLALALALALALA. så tar dom den. jävla fittor. jag hatar er. hoppas ni ruttnar i helvetet och blir sexuellt ofredade av djävulen själv. ni är fan inte värda mer. dra åt helvete.

Kommentarer
Postat av: aaxlund

amen fyfan ! :@ :s

2009-08-16 @ 22:22:49
Postat av: Anonym

anna fett synd kan hålla me att vissa invadrare tar allt för givet:(:@

2009-08-17 @ 00:15:17
Postat av: Anna

du tog ordet från mig axlund :P

Ja, eller för givet vadå?:p dom beter sig som svin och tror endå att dom ska bli accepterade eller vadå?:P

2009-08-17 @ 15:45:18
URL: http://hejannaW.blogg.sese
Postat av: joss

seriöst det är fan inte okej. och så kallar dem oss rasister, men vafan dem som håller på sådär borde inte ens få vistas i vårt land.

Det är sjukt hur man "får" bete sig.

2009-08-17 @ 21:12:19
URL: http://tjussefin.blogg.se/
Postat av: Anna W

Nej verkligen inte!

Ja, det är ju dom själva som gör att folket blir rasister. idiot turkar.

2009-08-18 @ 17:24:31
URL: http://hejannaw.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det finns dåliga invandrare - det finns bra invandrare.

Det finns dåliga svenskar - det finns bra svenskar.

Man ska aldrig dra alla över en kant, för alla, exakt alla människor är olika.

2009-08-18 @ 18:39:14
Postat av: amanda

fett tråkigt, hoppas du får ersättning!

2009-08-22 @ 16:56:15
URL: http://maaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0