knock you dooown

Idag har jag spatserat runt i nynäshamn med en viss sucess.
Köpt två nya glasögon!
Ja, inte solglasögon utan då vanliga glasögon för människor med den hemska symptomen dålig syn.
Det blev ett par svarta ganska stora fyrkantiga och ett par lite mindre liknande mina gamla men med mycket tjockare grej på sidorna, nästan lite rosa vin röd färg på dem.
Och på det gjorde jag även syn undersökning, och damn hej syn nerslaget. Har fått hur mycket mer dålig syn som fan.
Förut hade jag 1.0 på ena ögat och 0.75 på det andra.
Nu har jag 2.75 på ett och 1.75 på det andra! WEIRD.
Sen gick vi förbi lindex och det blev väl lite spenderande som vanligt. Köpte en ny ansiktskräm och en ny ansikts"foam", tre par nya trosor och en ny smink väska. Och en varsin borste till mig och mor.
Sedan gick jag och min mor hem och gjorde lite mat, falukorv, potatis & blomkålsstuvning.
Låter det äckligt ? DET ÄR SVIN GOTT.
Nu tänkte jag gå ut och diska och fixa ordning. JA! snarare skuldkänslor för att jag ungefär aldrig diskar för att jag absolut hatar det men nu ska jag väl ta och göra det. Mother mine will get happy iallafall, det är huvudsaken.

CATCH YA LATER !


Anna W

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fy vilken söt bild!

2009-08-15 @ 22:40:55
Postat av: Anna

åh tack :)

2009-08-16 @ 20:18:11
URL: http://hejannaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0