inte okej, inte okej.

Siter häääär med feber, hosta, förkyldning, kallsvettning, damp och ja. Softar lite ni vet.
Not... så jävla damp, lack på att bli sjuk nu! och lovar att det typ är svininfluensan!

Somnade klockan två inatt, vaknade vid fem av mina jävla feberdrömmar jag alltid har vid sjukt tillstånd.
Allt var heelt weird och jag kommer knappt ihåg nått, men jag hade gått upp, skrikit, gråtit och sagt till mamma som satt och åt frukost att "dom tog mina toffsar, dom är jättemånga och dom är jätteläskiga" Och darrat, sagt det med jätte ynklig röst ni vet?
Och sen hade jag sagt " Är det verkligen såhär stora vågor?" Och lalalalala...
Fick två alvedon och somnade om sen vaknade jag en timme senare av samma dröm, sa nästan samma saker.
PAIN!

However, har inte gjort mycket alls. Chillat runt lite, hittat massa nya sköna låtar på spotify och aa..
Imorgon blir de till nynäsakuten, måste kolla lite saker.
Sjuk är aldrig bra särskilt inte när de går värsta svininfluensan:(
Menmen, ska väl lägga mig i sängen snart. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0