Helt okej!

  • SP09e! Awesome!
  • Ny klass, ny ort, nya människor. Kan inte bli bättre!
  • Min säng. Faktiskt. Helt underbar.
  • Glada människor! Lyckliga också.
  • Spotify. Galet skönt att bara söka och lyssna på vad man vill.
  • Pengar. Finns det nått skönare att göra plånboken tjockare med..Not really
  • Snygga långa killar, mörkt hår!
  • Oemotståndliga blickar, raaaaawr
  • Kläder. Kläder kläder kläder. UNDERBART!
  • Skor. Vafan, vem gillar inte?
  • Smycken också. Helt underbart.
  • Vänner som bryr sig på riktigt.
  • Familjen, alltid närmast hjärtat.
  • Fiesta! Galet tagg just nu. Helgen?!
  • Iprem, för ont i magen. Helps right away!
  • God mat, fan va gött.
  • När det är sol, löven är gula och röda och man får ha snygga höstkläder.
  • Min cykel. Fan du är bäst bettan!
  • Lipsyl. Läpparna blir sååååååå lena
  • Skärgården+sommar. Så jävla undebart. Dra ut med båten, softa, grilla, bada, sola, spela spel, race med båtarna,vågorna, det salta vattnet, sommarhuset på landsort, landsort i helhet, .. aah ge mig sommar igen.
  • Glasögon. FAN VAD SKÖNT ATT SE BRA! helt galet. alltså jag ser fan.. allt!
  • Att jag har tusen fler positiva punkter! Men skriver upp dom någon annan gång!

Gjorde ju en lista igår på vad som inte var okej. Kan ju inte låta som värsta bittra bruden och inte köra med en Helt okej lista då! Så kör på det, haha!

KYYYYYYYSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0