Bloggarn!

Tänker faktiskt lägga ner lite tid på min söta lilla blogg nu.
Haha, har inte blivit så mycket i sommar men ni vet hur det är,
när det är sommar blir det inte lika mycket dator som när det är skola osv :).

Mitt liv nu ser väl ut ungefär så som att om två veckor börjar skolan,
det blev fredrika brémer - samhälle idrott&ledarskap.
Ska bli jävligt kul! Just idag är det faktiskt 14 dagar kvar. Damn vad tiden går fort.. helt sjukt.
Det känns seriöst nyss som att man skulle börja åttan, det var jag erica ellen & hanna som var "the crew" och ellens storebror kallade oss för "småskolebarn" då han precis skulle börja i gymnasiet.
Helt sjukt vad tiden går fort!
Och om 4 månader fyller jag 17.. wtf? jag fyllde 16 nyss:S
Och nästa år, 2010 blir 92:orna 18 bast! det är ju också helt stört!

Aja, however. Nu ska jag tjilla lite lagom här hemma, göra mig en köttbullemacka:D fett gott! haha, ingen utgång ikväll tror jag har vart hur slö som helst hela dagen, sovit hela tiden.
Imorgon ska jag in till stan också och köpa lite saker till skolstarten. Gud jag låter så oldie. hahahaha!
Ska iallafall köpa en lite större väska, till idrotten osv..
Sen ett par nya jeans, en "finare" tjocktröja, alltså ingen hood då:P någonting annat.
Antagligen ett par highheels gärna kilklack om det finns något snyggt, annat hoppas jag på lite kläder och accesoarer. Typiskt mig. Det blir antagligen väldigt mycket sportiga kläder också, inför skolan... idrott&ledarskap för er som inte minns:P haha! aja skriver väl sen också, ska börja bli lite seriösare med denna blogg ;)


Puss, Anna
Slänger upp lite sommarbilder i nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0