Bad camera

Hann ta två bilder innan min gamla kamera dog. Blixten vart ju inte den bästa om jag får säga det själv.. Haha!
Men på första bilden är det väl smycken, skärp och sånt jag köpt denna vecka.
Från vänster:
Brett mockabrunt skärp, Gina tricot
Halsband i grått/svart. Fick av mamma, No idea!
Pärlörhängen där uppe i hörnet, Åhlens
Halsband bredvid det långa, fick också av mamma. No idea!
Smycke utan halsband, fick också av mamma. No idea!
Indianinspirerade örhängen med turkosa pärlor, Lindex
Två breda armband, ett med nitar, ett med en stor diamant på, Skärgårdsmarknaden
Min klocka, tog med den för att jag inte visat upp den. Den är dock inte från denna vecka., Ur&Penn
Skärp med nitar, Second hand

Andra bilden, Svart stickad tröja från Gina tricot

Har även köpt MASSA annat... men som sagt så la kameran av,och jag har inga extrabatterier.
Får fixa det imorgon! Nu ska jag fortsätta städa. P&K

BTW SÅ SER MAN LITE AV JEANSEN BREDVID DEN SVARTA STICKADE TRÖJAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0