hallojsan

again! ny header! såg att hela inte riktigt fick plats. ska stå "doing what i want is my reason to get up in the morning" men nu står doing inte med. Får fixa det men det får bli en annan dag, för nu är klockan sent och jag ska lägga mig in the bed och försöka sussa. Helt ärligt skulle jag väl lika bra kunna fixa det här med headern nu, för jag kommer endå inte somna på ett bra tag. men bara för tidens(sakens) skull skiter jag i det.
It will be another day;)
Bilden på headern är btw från idag! Jag och mergim fotade varandra som vanligt. Haha! En av bilderna iaf:) hade öppet hus i skolan. Mys.


Men sussa on, goodnatt readers see ya!
Imorgon är det valborg btw:D är det röj eller är det röj? ingen som vet..
hoppas på det iaf :D ska leva denna dag som den sista också. Shit va ja har börja leva så! de e asbra.
Men godnatt käre vänner
Pussssssssss&kram vi kanske ses på stan. haha. typiskt K!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0