april,april!

din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill!
Idag är det väldigt blandade känslor in my head.
För det första, är det ju 1a april. En skön, skämtsam dag. Alla glada och hela faderuttan.
Nästan alla iallafall, vilket är positivt.
För det andra, så är det någonting väldigt jobbigt med datumet 1a.
1a februari, exakt två månader sen försvann han. Han krockade, och nu är han i himlen.
Min älskade bvän. 2 månader, de e fan sjukt.. känns som mer tre fyra veckor..
Fattar inte att jag tagit mig igenom två hela jävla månader med det här.
De e helt.. wicked, konstigt, fel.. :( SES I HIMLEN BÄSTIS. Jag älskar dig mupp unge..Ses i himlen<333

Jag säger TACK! till alla som finns här, som går igenom samma sak, och jag säger tacktacktack till alla dom som har lärt sig att man ska hjälpa andra och prata om allt, så man inte mår så dåligt.
Jag säger tack, till alla mina vänner, som hållt mig uppe.
Jag säger tack, till min familj som alltid finns där och ger en tröst.
Jag säger tack, till vänner&familj.
Ni är bäst!

Och för de tredje, om en månad är det 1a maj. Maj, alltså, hör ni hur det låter? det bara visslar ju vår i hela ordet! Vår vår vår, snart sommar! ååh, vad härligt.
Det påminner mig om att ta vara på sista tiden med klassen, min älskade underbara klass:)
De ska jag göra!
Hare bra!
Lite bilder från idag!

1. Lockigt hår=D
2. Nattta och jag! bästa!
3. Min fina serie på bilden om superhjälten Annie! :D
4. Jag leker glassig, det var ju feeeta våren och grym sol ute, så jag köpte glass :D Mys!

Kram Annaa!

Dagens hjärta går till Annika B!
Finns här för dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0