YESS!

Nu har jag min ÄLSKADE dator hemma igen.. :) Happy happy happy. Nästan så att det blir lite kalas här.
Happy hour på pa till&med! haha.
I förr går var jag, Erica & Elin här hemma och fotade en massa.. haa ! Erica kan verkligen få den här fjortis-looken! haha, vi skulle se ut som fjortisar. Erica var nog den enda som lyckades.. kanske är hon en, irl? HAHA skoja!  :)
Nono perdie is so not a fjortis.
Senare den kvällen åkte vi hem till Johan, vi tre tjejer. Victor var med också. Kollade typ på film. Kom hem halv tolv till en sur mamma, eftersom jag skulle vart hemma halv tio. TOPPEN? :)
Och igår var vi på "AHLHAGENS VÅTMARK" med klassen. ;/ booring. blö. Aja, lite kul kanske det var. På rasterna.
Erica har ett kort på sin kamera på oss därifrån óckså, kanske kan få tag i den.

Sen gick jag hem till min pojke, som då var jättejättejättesjuk. Stackarn ! ;/ men idag är det bättre! :)

Btw, nästa vecka ska vi ta skolfoto. Man ska ju få spexa. AAA för det får man, alltid när vi (min klass) ska få göra nått blir det ALLTID inställt! Damp på äckel kommunen. Aja.. men vi ska vara lika påhittiga som via, VI SKA VARA FJORTISAR! haha! då kan han ju inte säga något, ? erica kanske kan lära mig några tricks. ;) hah skoja! vad dum jag är.

Idag hade vi profilen dom sista två timmarna i skolan. Vi har ju idrotts och kultur profil på gröndalsskolan. Jag har valt fotboll och har det med alla killar och victoria. Fast idag var victoria & dom på ahlhagen. Varmt & jobbigt var det, vi fick vara inne istället för ute för att det regnade, och den där luftkonditioneringen är ju inte direkt den bästa..
Men nu är jag nyduschad och ren. Ska snart äta!

Byebye reader's -

En bild på mig och mysis! :D haha, hemma hos tessie precis innan vi köpte dom :) världens sötaste kisse <3


Kommentarer
Postat av: tessie

:) hur mår lilla mysis ;)?

2008-09-16 @ 22:57:24
URL: http://cpidiotdampbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0