Back on track. I think!

Hej! Länge sedan sist. ska förklara mig på ett sådant sätt att min älskade dator har nämnligen fått virus, och jag ville inte riskera mer virus. Men just nu är den på lagning sen en tid tillbaka. Sitter hemma hos pojkvännen johan och skriver nu.
Ska förmodligen börja blogga lite mer nu.. min dator kommer hem antingen imorgon eller nästa onsdag!
Roligt va ? ;D haha !
Idag är det fredag!
Jag ska vara med Johan idag en stund, sen senare ikväll ska jag vara med Julia m.fl och dricka lite forbidden things, tror jag!
Och imorgon vet jag inte vad ska göra. Kanske träffa johan en stund eller nåt! :) <3

Två nyheter, som just för tillfället är nyheter, annars finns det väl tusen saker som "läsarna" inte vet, som hänt från att jag " slutade blogga".
Men dessa två är att igår började jag på friskis & svettis! ahahahah! jag,julia,danni&rebecka var där och provade.. tror att dom har vart där innan men mig var det första gången! ahaha :D
Och den andra är att idag blev jag vald till ordförande för elevrådet! hur kul som helst. låter skit nördigt men wtf ;D i like it.

hör av mig later/tomorrow ;) ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0