7e Sep!

Hejsan, idag vaknade jag och Johan ungefär halv ett. Och Johan är nu sjuk! ÅH, vad jobbigt. Då kommer jag säkert också bli det. Nös faktiskt tre ggr nyss. Aja, fan skitsamma.
Jag har nu blivit tränings-beroende! Iallafall i huvudet. Måndag idrott, fotbollsträning. Onsdag specialidrott fotboll 2 timmar, en timme senare fotbolls träning. Torsdag, friskis & svettis med julia & daani haha :D , lördag/söndag (oftast match), söndag, friskis & svettis! haha.
Sounds great, doesn't it ?

Johan står utanför nu & meckar med nya bilen.. haha, så jag valde att inte följa med. När han kommer upp ska vi ta en dusch. Grr ;) skoja. haha har lite tråkigt.
Sen vet jag absolut inte vad som händer. kanske friskis & svettis, ska fråga julia ;P vill det iallafall! haha !



Vad händer idag folks?

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0