30 September

Hej folket! ALLA SOM LÄSER MIN BLOGG :) Haha visst..

Idag gick skolan jättesnabbt, jättejättesnabbt! Elevråd 09.00-09.50 typ, jag är ju ordförande, så jag fick ungefär .... En hur STOR SOM HELST bunt med post! hahaha! allt från 9:ornas skoltröjor till att baka kakor och få pengar till klassresan, till att rädda barn i bolivia.
Fick sitta och rensa de där en hel lektion! Fick det just idag, för det är ju läsvecka! Sen slutade vi 13:30, och ja, då var skolan slut helt enkelt. Dagen gick verkligen snabbt. Här hemma har jag bäddat lite, och duschat. Bytt kläder tremiljarder gånger. Nu har jag på mig svarta jeans, en ganska färgglad tröja i typ .. aprikos färg? den är fin iallafall tycker jag! och min rutiga stora halsduk, wich i love. Klippte lugg nyss också.. sne lugg! ahaha, så nu kan jag välja mellan sne lugg och vanlig pannlugg:) haha, ni kan få se!
Ibland kan jag seriöst få helt jävla damp på den här ladda upp bilder grejen på bloggen. DEN FUNKAR JU FÖR FAN INTE ALLTID! Så jävla irriterande, få skiten att funka föri helvete.
Nu måste jag ladda upp den på pa och kopiera.
BLÄ för blogg ibland!

Well there it is iallafall.
 LUGG.

Orkar inte skriva mer nu, för nu blev jag så irriterad på bild uppladdarn.
Ska vara med Johan snart endå.

NOT PUSS

Kommentarer
Postat av: Sofie

Visst är det jobbigt!! Har samma problem helatiden! Ena stunden funkar det hur bra som helst, sen vägrar uppladdarjäveln att ta emot bildena. Vad fan?

2008-10-02 @ 13:29:41
URL: http://hellosophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0