29 September

Nu sitter jag här med damp perdie som typ hoppar runt och sjunger..
aa gud vet vad det är för fel på den här tjejen
hahahahahahahha!
 humor? om någon skulle se oss nu skulle den människan typ springa.
men dee lugnt.


Johan sov här igår, vi köpte två stora påsar med olika godissorter haha.. allltså
inte plock godis, utan godis som ligger med en sort ien påse, fattar du ? haha, aja det var gott iallafall.
Mysis och jag vaknade typ halv nio, a och nu är det läsvecka på min skola. Hur soft som helst! Börjar nio slutar halv två tills onsdag.
Nått iallafall.
Vi läser hemskaste boken "kort kjol" , man får fan ont i magen av den. Handlar om en tjej som blivit våldtagen osv.
BLÄ!

Vi ska väll inte göra nått speciellt nu tror jag,vet inte.
:D


None
Jag och Ellen sum07, btw liksom, hittade våran bästisring igår. Haha minnen!

with love anna wanqvist

Kommentarer
Postat av: Sofie

Läste den boken i åttan. Hemskt!

2008-09-29 @ 22:00:58
URL: http://hellosophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0