29 September

Jag läste precis min kusin Sandra's blogg. Hon pratar om hösten.
Jag har nog insett att det är höst nu.
Såhär är det för mig, jag känner att sommarn bara försvann, sommarn bara förintades i mitten på augusti. Då kom hösten. Och hela tiden har jag "haft för mig" att sommarn ska komma tillbaka. Liksom inte vara slut. Att man ska få uppleva såna där härliga stunder man som man inser efteråt hur mysiga dom har varit.
Jag har väl levt i någon slags önskevärld.
Nu vet jag att hösten är här - löven är färgglada och dansar på marken när jag går till skolan. Solen skiner en sån där speciell orange höst-färgs-sol. Sommarn är borta.

Min sommar har iallafall vart underbar. Den här sommarn har jag och Johan pratat om hela tiden, hur länge som helst. Det blev liksom våran sommar, Annas och Johans sommar.
Vi var tillsammans exakt hela tiden. Jag tror inte att vi sov ifrån varandra en enda dag. Jo, när jag var på örebrocupen. Men då kom han dit sista dagen och badade med mig på örebro badet, och så åkte jag hem med honom.
Vi var ute på sjön, solade och badade, grillade och åkte ring. Mös till sena kvällssolen. (ÅH!)
Vi var på Gotland, vi var på Landsort. Vi åkte på Power big meet.  Vi gjorde ganska mycket, vi.
Jag är helt enkelt jätteglad, en vän till mig sa : Anna. den här sommarn har vart jävligt mysig, tycker du inte?
När jag tänkte efter, jag har hela tiden tänkt att vi inte gjorde så himla mycket. Men när jag tänkte efter, ja den var hur jävla mysig som helst! Det är efter allting har hänt man inser hur bra det har varit! Därför ska man ta hand om allt man älskar, tycker är bra och så vidare. Glad att den här sommarn blev våran sommar. Glad att sommarn var så jävla bra helt enkelt.

Så tack för alla minnen ni som har vart med i min sommar!
¨
HELT UNDERBART <3 Jag älskar dig Johan Mikael Pettersson, det här var min bästa sommar nånsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0