29 September

Plötsligt är klockan 22, och dagen har verkligen rusat iväg. Känt en längtan av Johan lite snabbt. Några gånger.
Haha let's face it, Utan Johan - Ingen Anna!
Jag och Erica har iallafall umgåtts hela dagen. Vi har skrattat(som vanligt!), bakat negerbollar, dansat till do you wanna be my fjortisboy & shake that ass bitch, vi har suttit vid datorn & till slut gick jag med henne en ganska så perfekt halv bit hem.
Helt seriöst. Jag har verkligen bara en kompis som jag verkligen skrattar med, och ge dig fan på att det är erica.
Nu har vi känt varandra i 6 år, det känns som vi har känt varan i 14 år av 15, 10 år. haaha!
Alltid denna humor, gör nått konstigt och asgarva i tre år. När vi skulle stå och göra negerbollarna så började vi helt plötsligt hoppa , du vet man tar sats, hoppar och slår ihop fötterna på sidan i luften? såna kort, och garvade hur mycket som helst. Typiskt oss. Haha!

Dagens bild går helt enkelt till mig och Erica. Vi är som syskon. Älskar varandra, bråkar tusen gånger, småirrititationer lite då&då, damp utbrott, kan börja skratta till vad som helst. Du är helt enkelt som en syster. My sistah, PERDIE


När vi skulle ta kort, i våras typ, fick vi ett dampgarv som vanligt:Phahah!
Bilden e skön!



with love, anna wanqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0