28 September

Johan kom hem till mig mitt i natten efter deras roadtrip,haha! Det första han sa: vad mysigt att ligga här med dig älskling!
Vad glad jag blev. :)

Vi gick upp runt tolv, gjorde en riktigt härlig frukost och sen fixade vi lite saker här hemma.
Johan åkte och skulle gräva på tomten med micke! (Hans far).
Jag och Mamma har bytt gardiner, dammsugat, möblerat lite , helt enkelt städat!
Och nu är det skitfint här i mitt rum tycker jag.


Inga planer för dagen, tror att jag ska vara med älskling men vet inte. Antagligen:) Ska föreslå typ filmkväll. Lite mysigt sådär.
Söndagar är ju inte dom bästa dagarna enligt mig, man blir så trött av att veta att man ska till skolan imorgon.
Känns typ som om man måste göra nåt för att glömma det.

Nu kommer jag med värsta heartbreak news /:... fyfan.
Snubben som köpte johans gamla epa. (som även heter DICK! HAHAHA!), Jag minns när jag och Johan och Johans pappa micke, åkte och skulle sälja den till den här , dick, för 59 tusen, i örebro. Så blev det.
Och eftersom den var såhär fin -

Så förväntar man sig att man kör som en pansionär och liksom glider.
Nu ska ni få se vad killen har gjort med skönheten av alla skönheter.

ALLTSÅ? JAG gråter fan
jävla snubbe
idiot
pucko
dampbarn
CP"!!!!!!



aja, med kärlek? anna wanqvist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0