27 September

Skrev 26e september på rubriken, men icke, precis då blev klockan 00.00 - 27e september.

Var ute ett tag med erica och amanda, åkte med tåget till nynäsgård, var där vid shell träffa massa folk sen åkte vi tillbaka till gröndalsviken för amanda skulle träffa några, klockan kvart över elva ungefär gick jag hem. Helt dötrist var det.
Dom hade ju sin del alkohol i sin kropp, och jag var inte alls på det humöret, ville bara softa med nån härlig kärleks film eller nåt sånt. Ligga och mysa i Johans famn hade ju inte känts helt fel heller. Miss you boy, även om vi bara har varit ifrån varandra några timmar.. sen sju faktiskt.

Jag undrar om folk dricker alkohol för att glömma sina problem, bara känna det där glada och låtsas att det tråkiga inte finns. Låtsas, verkligen få in sig själv på att låtsas. Man vet ju att det är där, endå försöker man fösa bort det.
Eller om dom bara dricker för att ha roligt. You never know!


Sitter och lyssnar på coldplay-viva la vida <3 . Ska nog gå och lägga mig vilken sekund som helst, är helt sjukt trött. Känns som ögonlocken bara skriker tjarå datorn och hej godnatt. Det känns som jag vill sitta uppe och bara sitta här,men jag är nog för trött för det. Och jag har något väldigt irriterande på g också, ont ihalsen. USH. Helvetes jävla skit.



Men vi får väl ta och säga godnatt? sjukt trött och jag bara känner att sängen skriker på mig. Måste bädda upp. Blä vad jobbigt.
Godnattus sov gott alla människor, eftersom alla verkligen sitter och streckläser om mig här i min blogg, och om mina fina ont i halsen problem och prat om alkohol. haha patetiska anna:P

with love, anna wanqvist!

Om jag skulle vara kär i mig skulle jag tycka att jag var vackrast när jag såg ut såhär.
Även om det låter själviskt, vilket i don't give a fuck about, så älskar jag den. Blir bara glad av att se den. Känner sig härlig liksom. Att man kan få till det där leendet ibland.
don't get avundsjuk. SKOJA
AJA, så här kul har jag. drar ut på mitt sitta vid datorn innan jag måste bädda upp med någonting meningslöst som ingen endå kommer läsa

äh, what the fuck
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0