27 September

Ibland är inte alltid mina funderingar så jävla bra. Har hakat upp mig på en människa ett tag nu men aldrig liksom sagt det till någon, kanske hur mycket jag hatar personen ibland till erica typ. haha, att hon står ut med mig.

Du som läser det här, ta inte åt dig. Det är till en människa som säkert inte läser den här bloggen.
men jag verkligen HATAR dig! Kalla mig omogen för att skriva såhär men vet du? i don't give a fuck!
Du är fan inte ens värd mina tankar. Endå fortsätter dom där tankarna bara pressas upp i min hjärna.
ÅH! jävla helvete, frustation. Om jag bara kunde skriva ditt namn - nej det är för taskigt.
Det känns fel att få fler att hata dig, du kanske inte är värd det trots allt.
Lev ditt liv nu men ge dig fan på att du aldrig kommer få min respekt tillbaka.
Om den äns funnits där någon gång.
jävla ****


Kommentarer
Postat av: en som tar åt sig liiiiiiiiiiiite

du är bara rädd. jag har helldre äkta ovänner än falska vänner, och det rör mig inte i ryggen om du (eller tre andra småtjejer) hatar mig? har mina fina vänner och dom tar jag vara på! fängsla ingen annan i din osäkerhet, hare gött

2008-09-28 @ 17:04:21
Postat av: Sofie

Jag avundas att du är så mogen att du inte spyr ut namnet på personen du hatar. Jag gjorde en gång misstaget att lägga upp både namn och en bild (målad av MOI!), Ooops!

2008-09-29 @ 21:55:54
URL: http://hellosophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0