27 September

good day.
Idag har jag inte uträttat allt för mycket - jag har vaknat, kollat på tv, pratat i telefon 2 gånger, duschat, suttit mig vid datorn.
Det blir alltså inget gå till mormor idag för mig - jag har ont i halsen. Skit!
Ingen i släkten får gå till mormor om man är sjuk, för om mormor blir sjuk så blir det inte alls bra. Då blir hon jättesjuk! Och det vill vi inte. Näe, inte goa mormor inte :) .
Så mina planer blir väl typ zero.. har inte en jäkla aning om vad jag ska göra. Om det händer något, kan du väl informera mig? fuck nynäs, det kommer endå inte hända nått.
who am i trying to fool?


Once you know there was never, never an honest word
That was when I ruled the world
COLDPLAY - VIVA LA VIDA !

Visst är jag lite tjatig om coldplay? men fan jag är kär grabbar, i  lööööv 'em!



with love, anna wanqvist..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0