26 September

Skolan blev lite försenat idag - jag vaknade helt enkelt 09.40. Skyllde på migrän, fan skitsamma. Känns inte som jag orkar bry mig, just idag.

Skulle ha myskväll med erica och äta godis osv. Men nu ska hon och Amanda kröka, så jag följer väl med endå.
Inte direkt nått annat för mig. Johan är med grabbarna på en liten "roadtrip" hahahaha.

Låter inte så jävla glad, men jag har så himla ont i käken så jag fan får cancer damp äckel skit snart. Har fan haft det i över fem dagar.
Haha .. btw en lite rolig grej, ni vet ju att det typ går skabb lite överallt i nynäs? Idag fick jag några enligt mig utslag på armen. Det första jag gjorde var att springa ner till akuten och verkligen fick panik. Haha, missade sista lektionen pga det också. Det var knott-bett. HAHAHAHAHA hjärta mig. Ibland är man ju bara för nojig.
Var med Johan ett tag, älskling pälskling vad du är underbar.

Aja, orkar inte skriva mer nu ska jag fixa mig lite..


ha en bra kväll..


with love anna wanqvist ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0