23 September

TJENA! nu har bilderna för ah-optik på mig och 9 till kommit ut i fönstret. Gud så jag skäms !:P den är verkligen ful.
Tycker jag.. hahahaha !
Men rösta på mig endå, will you?:) Blir glad om jag vinner iaf.. haha :D.


Idag har jag vart i skolan, sen efter var jagmed Jjojojojojo ett tag. Sen åkte jag med Johään till haninge och han köpte några bildelar sen åt vi på donken. Sen åkte vi till ah-optik och tittade i skyltfönstrena. :| aja:D hahahaha!

Orkar inte direkt skriva någonting idag:P men aaja !


Jag idag! VÄRMESLAG ! tusen grader ute, hade tre tröjor under + höstjacka. När man tar på sig för man vet att det är kallt blir det plötsligt varmt. Är det inte perfekt?


with love, anna waaanqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0