21 September

Hejsan sveejsan! Vad har hänt den här helgen? Röj? tråk? asmycket?inget alls?
För mig har den vart lite allt möjligt faktiskt haha.
I fredags var vi ju på byggdegården på torö på fest. Där hände det väl lite allt möjligt. Fan, ibland önskar jag att jag ska gå på en fest och bara röja sönder, skita i om någon ledsen eller sur känsla kommer fram, bara leva. Jag låter som en idiot:P men skitsamma, that's just a thought.

Sov hos Johan i fredags iallafall, vi kom hem runt 03.00 eller nått. Vaknde väl tio-elva. Vid halv två åkte jag hem till mamma & packade lite för jag skulle åka till pappa.
Pappa hämtade mig runt två, så åkte vi ner till hamnen och han fixade nått med båten, jag tog en stor pommes frites sålänge! Ibland kan man bara få det där suget att man vill äta något onyttigt, och så himla jävla gott. That was one of those moments.

När vi kom hem, till ösmo, kollade vi på lite fotboll och åt stekt torsk, potatis och fisksås. Ni vet min pappa är ju en av dom som faktiskt kallas fiskare. Och gissa om jag har hört det ordet några gånger eller? Mest av folk som retas. Men fuck dom. Get a life liksom :)
Sen kom min bror roy hem, eller ja halvbror för er som inte vet. Lika gamla. Skitsamma ni som kan mitt liv vet vem det är.
Vi kollade på tv och åt gurka som vi doppade i tacodipp. Sen åkte vi på hans moppe och köpte lite choklad, tog ett varv i storstan ösmo.. haha fett med röj, not:p.
Sen åkte vi hem igen och tittade på nån film om typ guldgrävare. Vi somnade med kläderna på och vaknade idag och jag hade så jävla ont i benen, somnade nämnligen i ett par väldigt tighta jeans. Hha jobbigt;P, Sen idag har vi tittat på sex and the city filmen. Har den i hjärnan fortfarande, jag tyckte om den!, a lot!

Och nu sitter jag här hemma hos mother. Erica min vän kommer snart hit, hon ska sova här också. Imrogon ska vi gå till humlan kl 8 och fråga om vi fick ta omfoto!

Nu till något  annat, typ som dagens bild! :)
Anledningen till att jag tog den här - är att för den ser bara härlig ut i mina ögon. Glad , och helt enkelt lycklig. :)


and as usual.. with love, anna wanqvist

Kommentarer
Postat av: naliie

haha fiskarn Lennart, en trevlig prick de där :)

2008-09-25 @ 22:07:53
URL: http://naliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0