19 September

ttjena! :D Mycket har hänt!
-Skolfoto, spex, omfoto, a-optikgrejen! :D
Såhär ere, vi tog skolfoto med klassen i onsdags! Gick bra:D Vi spexade. Jag, Jojo&Erica var 80-talister! haha, Sen klädde alla andra ut sig också:D Men den bilden vart nämnligen förbjuden - precis som dom sagt innan.. så vi fick ta omfoto idag. Men vi ska tydligen få hem spexfotot gratis också. Men idag var alla ofixade och många var sjuka, så jag gick till humlan och frågade om vi kunde få ta ett foto efter alla klasser där hade tagit. Det var nästan säkert, SKulle komma tillbaka på måndag klockan åtta och se om det blev så. Så ja.
Sen imorse gick jag ner till a-optik, där 65 andra människor redan var.. alla blev fotade och sen valde juryn ut 10 som gick vidare. JAG ÄR EN AV DOM! :D Så lite senare idag gick vi och tog kort igen! Jag fick ha värsta bingo remé glasögonen! Gröna! haha:D Så nu ska dom 10, bland annat jag, ut i deras skyltfönster och vara med i Nynäsposten, för att alla nynäshamnare ska rösta.

Så.. rösta på mig!:D Man får hoppas. Man vet ju faktiskt inte. Jag kanske får minst röster.. :( Men hoppas på det bästa ska man alltid göra. Den som vinner får btw vara med på massa bilder för dom tror jag. Sen var det nått hemligt som sminkören sa också. Haha:DJa, men om du läser det här så ser du att jag JÄTTEGÄRNA! vill det här! Och skulle väldigt mycket uppskatta en röst från dig! :)



Så allt jag kommer säga dom här dagarna är rösta på mig! Jag får hoppas!:D


with love, anna wanqvist !



9B'S spex foto! haha :D Kör namnen också!
Högsta raden från höger: , Marcus , Rasmus , Mergim , Sofia , Okan, Davy
Mitten raden från höger: Christoffer, Linus, Erik, Oskar
Sittandes från höger: Katrin, Tina, Nahla, Natalie, Tommy, Edward, Mattias, Carimo.
På golvet från höger: Jag, Jojo, Erica
:D <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0