16 september

godmorgon i'll say. Fick inte gå till skolan idag för mamma! Men det gör ingenting tror jag.. jag ska fråga om jag får göra no-provet lite senare. Och skolfotona är ju imorgon, torsdag och fredag. Så dom missar jag inte! :)

Jag sitter och kollar på "Oprah" Haha, det är faktiskt kul att kolla på ibland. Hon intervjuvar Tom Cruise i hans och Katies hus, alltså är det fult eller? Hur fint och mysigt som helst!
Gah jag vill också bo som en kändis. Mayby someday i will...

Idag ska jag vila , sitta vid datorn, kolla på tv och äta mat typ.
Johan sov här, han vaknade då han skulle åka till skolan men han somna om! Typiskt oss. Så nu kom han till sin andra lektion, hihi :).
Han ska åka och kolla på en nissan 200 ídag tror jag. En "likadan" som han hade förut, fast en nyare modell eller vad man säger.
Hoppas den är fin då=D haha :).


Men iaf..
Dagens humör: Piggare, ont i halsen dock.
Dagens vill: Vara frisk
Dagens vill inte: Vara sjuk
Dagens "snygga" klädsel: Fotbollsshorts, rosa tjockstrumpor, en svart tjocktröja och en svart t-tröja.
Dagens kul: BDB ! haha:D

Dagens bild! :
Kollade in axels bdb igår, han hade massa bilder sen i somras! Så lägger upp dom i nästa inlägg! :) det blir "dagens bilder"  :)


with love, anna wanqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0