15e september

Ja hej!
Det värsta jag har gjort idag - det var nog att vakna.
Jag är nämnligen sjuk! Jag har så grymt ont i huvudet, inte bara vanlig huvudvärk, liksom öm . det låter konstigt, men öm runt hela tänderna ? + upp vid tinningarna, sen har jag ont i halsen och någon slags av magknip.. så jävla JOBBIGT!
Men hoppas det är bättre imorgon, för jag måste gå. Hela den här veckan är det massa skolfoton, och jag ska ta tre olika.. ett med klassen, ett med elevrådet, ett med friends. Så kan inte vara borta! + att det är NO-prov på onsdag. Ush.

Igår, söndag, var jag, julia & erica inne i stan. Jag köpte ett par skor(långa svarta stövlar med klack!) , vilket jag tyckte var asfina! Och två halsdukar. Kom hem med 600 spänn och för första gången frågade mamma varför jag inte handlat mer? :P kändes lite wierd! haha.
Sen åkte johan och hämtade mig vid stationen, sen åkte vi till victor & spelade tv spel, sen ut , sen till victor, hem till johan hämtade hostmedicin, hem till mig och sov. Mitt i natten, jag trodde klockan var 05, gick jag upp och det kändes verkligen hemskt, som jag skulle spy, som om huvudet skulle sprängas, som magen var på väg att frätas bort och det brändes i halsen.
Tog väl två timmar eller nått innan jag somna. Ush för sånt här!

Aja.. ,
Dagens humör: Jobbigt! Tråkigt! Irriterande!
Dagens klädsel: Blåa fotbollsshorts och en svart t-tröja..
Dagens vill: Ligga i sängen och titta på film med Johan:), men han har ju skola & sen skulle victor och han gymma tror ja. blä! :( 
Dagens vill inte! : VARA SJUK
Dagens låt: Men at work - down under
Dagens bild? : Massa bilder på mig & Johan som jag gjorde någon gång i juni.. hihi:D <3
<3 love you my darling! <3


Intressant?:) Nu ska jag LÖKA all day long tror jag. Ska nog skriva i några beställningar från H&M och Ellos! :) tror jag.


ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0