6 Oktober

Hallllååå blogggggg läsaaande människor! DAGEN - Schkoola. Najs, gjorde matteprov , visste inte ens att det skulle vara det, men så blev det! Blir väl ett g i hope. Brukar alltid klara mig precis på sista G-siffran innan IG.. haha :) matematik is just not my thaang!
Har lånat Johans stora sköna jacka - påminnner om en fjällräven jacka.
Fast den är mycket tjockare! Hahaha jag såg ut som en boll. men gissa om det var skönt! hur skönt som helst (: .
Har massssssa uppgifter tll skolan som ska in osv.. inte nu, men om någon vecka.
HK: uppgift massa jävla skit, ska in den 21a okt. No prov, svenska inlämning .. lalalala.

Idag efter skolan gick jag hem med Jojo - till våran stora förvåning när jag öppnade dörren låg skolfotona där .
Jojo och jag samtidigt: HÖÖÖÖÖ! Höll för andan, sprang in slängde av oss jackorna och drog upp dem.
FEL GRUPPBILD.. omfotot vi tog (när alla var närvarande) verkar ha vart som en fjäder i hönsboet.
Jag anna the queen ringde till kundservice och fixade ett och annat. Skickade ett mail också. Sen ringde mamma när hon kom hem också:P haha så jag ska nog få'ett!
När vi tittat klart på fotona drog vi ut på en fototur i nynäshamn, en bilduppgift vi har fått nämnligen. Fota fem foton.. (:P)som representerar nynäshamn typ. :) de najs! Så tog masssa kort. Lägger upp på min bdb några :)
( http://wanqvistan.bilddagboken.se/ )

Sen nu ska jag plugga lite, sen kanske träffa Johan lite :)


TTJENA

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0