5 Oktober

Hejsan svejsan, wazzup breee? kulturkrock! hahahaha!

Jag har iallafall jätteroligt. Haha, idag vaknade jag runt 12 .. försökt få tag på Johan hela dagen, men har fått höra av hans lilla syster Angelica att han fortfarande ligger och sover... latmask? jöö!
Jag har pluggat lite idag också. Missade SO-provet i fredags, så antar att jag får göra det imorgon eller någon annan dag i veckan.

Vi åt för någon halvtimme sen, det blev fisk(jös), stekt potatis, broccoli, spenat samt fiskdressing. Och jag drack isté as usual. :)
Jag ska nog åka hem till mamma snart. Jag funderar på att hoppa av vid Johan, springa upp för trappan och hoppa på honom? låter frestande! :) haha, han är lite söt när han blir sur på morgonen:P.
Jag är nog inte alls söt när jag blir irriterad på morgonen. Jag ser nog ut som ett monster:P haha!


mina ögon :)

Skriver nog snart, :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0