4 Oktober

Haha har precis tagit mitt humör till fånga - efter att ha läst nynasskvaller.blogg.se - HAHA jag fucking dör. Hur fan kan man ha så jävla tråkigt liv att man gör en sån blogg? Men nej fan! jag ska inte göra så denna personen slutar med den här bloggen. Det är ju hur JÄVLA kul som helst att läsa om! HAHAHAHAHAHAHAHHA sheet. hoppas det kommer nått roligt snart. HAHA jag dör vad kul egentligen.! Hoppas det blir många inlägg:),


Aja :P igår var jag med Jojo och Erica. Vi åt pizza på arena, satt där och pratade lite osv :) mysigt! Jag fick världens största jävla pizza :P Haha! Jag sa typ extra mycket bea. Jag tror dom tog extra mycket pommes frites, extra stor haha :P herrrrregud.
Sen gick vi och hyrde film på ica och köpte över ett kilo godis , 39 :- / kg !  Fille tipsade! Haha! Jag skrev är det röj ikv eller ? han svarade: inte vad ajg vet.... men det är 39 spänn för ett kilo godis på ica:D haha , helt skön:p

Vid ett tiden på natten, efter film kollandes av Trans America (HAHAH!) och någon annan.. handlade om någon strippa:P hahaha! vi hyrde den för den innehållde lite dirty! :) men dee najs! läste inte ens på den.
Aja, iaf! vid ett på natten där, då hämtade min lilla älskling mig, med tusen andra.. sen var vi med de vanliga, och så var det några andra där också... haaha endel varju bara för roliga.
Sov hos älskling, vi kom hem runt tre igår. Mys natt! Idag gick vi upp tolv, lagade köttbullar & makaroner/potatismos och åt till frukost. Var lite och hade lite mysigt, sen åkte jag hem och hämtade saker, och nu har jag åkt till pappa. I ösmo.
Så ikväll händer inget:P
Jo, Johan plutt ska lämna sin mamma här i ösmo hos en släkting, så ska ut och pussa lite på honom. Det är väl vad som händer :)


Jag älskar dig :)

pööss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0