3 Oktober

Godmorgon ! Jag är sjuk nu idag igen. Eller magen och huvudet. Jag vet verkligen inte vad det beror på, men det suger i varje fall.. Nu kommer jag inte få göra något ikväll bara för jag är hemma från skolan idag.
Well well, jag har precis skickat iväg min deckare till min lärares mail. Tror det blir vg.. men jag vet inte.
Skulle ju inte sitta fel med ett mvg. Men det tror jag inte! ´Haha :P

Jag har kommit på att jag har skratt gropar! eller iallafall en. Det har jag aldrig sätt förut. Men nu har jag börjat se den! Haha, ! Den kanske har växt fram :) ni kan få se:

Nere, under munnen? eller är det rynkor? Skoja! hahahha jag har kul när jag är med mig själv.
Nej men helt ärligt, är det någon mer än jag som ser den? kommentera då :) då kan jag gå och säga till Petra attt jag har smilegrop. Hon har ju typ tre och hon är så jävla söt när hon ler! haha :D

...... ska väl fixa mig lite. Sitter i en t-tröja och hottisar. Haha, imagine! skoja  igen. woho min humor.
Jag ska fixa mig ! haha, men skriver igen senare :)

pusselipuss


Kommentarer
Postat av: Sofie

jo, visst ser jag den allt!:D

2008-10-03 @ 21:46:44
URL: http://hellosophy.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA :d soft :))))

2008-10-04 @ 20:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0