29e Oktober

God dag! Jag,Johan,Victor, Jennifer, Petra och Sofie m.fl var hemma i Sofies -döda:s- farmors lägenhet och tittade på film igår. Vi kom hem ungefär 03.40 eller nått inatt. Jag & Johan sov till halv ett.. skönt! :) Han åkte hem vid halv tre typ, för han skulle plugga till den där båt-kursen. Han ska ta skepparexamen elelr vad et heter, man behöver tydligen det nästa sommar om man ska göra en båt som går över 15 knop. Kursen är varje onsdag kl halv sju.. och ikväll ska jag till församlingshemmet på nått grejs för att jag är ledare ju, och sen är det tydligen mässa. Och ikväll är det nåra fester men de flesta är "bjudning" på, så får se. Hoppas det blir nått! Vill inte slösa lovet med att bara Löööööööööööööka.

Jag börjar typ bli förkyld helt sämst. :/ yeayea, det känns som jag ska göra någonting. FUCK musikprovet.. ska jag göra efter . äh det gör ju inget! har ju tre veckor på mig. sooooft.
hahahaha stackars alla åttor som måste vara i skolan när vi är borta! it must suuck.


nu ska jag börja klä på mig osv.. ska va där nere om två timmar. städa klartttt lite.
puss i ljumsken
/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0