28e Oktober

dåligt med blogg-inspiration på sistone, what happend liksom?
jaja, ska dra igenom "höstlovet" lite, fredag; tog bilder på mig själv.. höhö, var med emma, julia& danni.
lördag: johan på dagen, på kvällen ferre . sov hos danni.
söndag; Johan, slapppdag. båda var inte så .. pigga. hööhö.
måndag: stan med johan, jennifer & victor. köpte lite grejs till halloween, och en stor vit halsduk.
Idag; inte allt för mycket, typ chillat md älskling. är hemma nu, han har vart & gymmat, han ska komma och hämta mig sen tror jag. vet inte vad som händer ikv , någon som vet något kul?

imorgon ska jag på en grejs i kyrkan som man ska på om man är ledare för konfirmanderna typ, och på dagen vet jag inte! har inte så mycket planerat känns det som.

På lördag skulle emma m.fl ha en fest i sandhamnslokalen,men eftersom min käre pojkvän, hans polare & något annat gäng hade slagsmål där förra helgen så måste man vara 25 för att hyra lokaljäveln, so no party with emma and the other ones. Sucks! Menmen, ska på en annan halloween fest, med lite udda tema.. tur att jag köpte så porriga kläder till det igår. UUH? wanna see? får se på söndag, då jag visar bilderna fårn gårdagen:D fyfan , skitporrigt.

har ingen inspiration nu heller. Kan visa en liten bild från festen i lördags,
Jag, Anton, V
dock lite fel datuminställningar på kameran.. upps får ta & fixa det
kolla min bdb för att se fler bilder! http://annawanqvist.bilddagboken.se ;)

see ya later aligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0