22 Oktober

Nuigen..... GRATTIS PÅ MIG & ÄLSKLINGSJOHAN SOM FIRAR VÅRAN 11-MÅNADERS DAG IDAG:D <33
fast vi firade den igår;o med bio inne i stan och lite mys hemma och så. fan vad jag är glad att jag har honom. helt seriöst.. nu på senaste tiden har jag verkligen insett, att jag verkligen uppskattar det vi har. hur skönt det är att ha någon på sin sida, hela tiden sin sida, ligga & kramas med, mysa med, vara lite närgångna med.. nej skoja:) haha, men jag är bara jätteglad för att ha min fina pojkvän!  I LOVE YOU! <3333
things have been a little bit hard between us ibland på sista tiden, men nu har det verkar klarna upp och jag ska verkligen försöka få solen att skina så mycket den bara kan på oss! :) det bästa jag vet är att känna att man är lycklig. särskilt tillsammans med johan pettersson! <3


nu tänkte jag bege mig & plugga lite NO... missade prov idag för att jag och johan låg och sov till 12.00 idag.. skulle visst upp 07.00. men oj! så hoppas på att få göra det imorgon. eller ja, hoppas & hoppas, så man inte får några rester!
solong readers, ha det så bra :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

congrats' till söta paret!:D

2008-10-23 @ 18:10:16
URL: http://hellosophy.blogg.se/
Postat av: Emma

du bloggar förlite anna ;P det e kul o läsa hur jobbigt du tkr nian är haha :p

2008-10-26 @ 14:49:23
URL: http://emmasnall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0