2 Oktober

Nu har jag ätit tacos igen, det var gott. Testade en vitlöks-dipp till som vi hade i kylen.. låter äckligt? det var fan gott! haha!
Jag har så tråkigt, väldigt jättetråkigt. Och eftersom det är så tråkigt så måste jag väl göra nåt. Även om det låter värre än tråkigt. Skriva klart min deckare, den ska ju vara inne imorgon.

Dagens outfit till & med ?

Ljusblå jeans från gina tricot
Ett vitt linne(under) från gina tricot
En svart stor tröja från gina tricot..
En mysig halsduk från lindex
Så mysig är jag när jag är hemma själv och har ont i magen! haha.

My food today! Titta vad duktig jag är, köttfärsen syns ju nästan inte pga. grönsakerna :)

pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0