15 Oktober

Hejhejhallå, här sitter jag och försöker göra min HK:uppgift. Den heter "min första bostad". Ohgosh vad man blir sugen, ett jobb, en bil, en egen lägenhet. När man tittar i dessa Ikea kataloger, guuuud vad kul att ha en egen lägenhet, som man får inreda precis som man vill! Shit vad det ska bli fint när jag flyttar hemifrån.
Eh, tjena! Juste jag är bara 15.. Man vill så mycket, dock vill jag inte ens växa upp.
Jag vill växa upp på ett sätt, men endå inte. Problems problems. Jag får väl ta tiden som den kommer helt enkelt! ;) haha.
Just nu sitter jag med min månadsbudget till uppgiften. Wanna see?

Hyra - 3500 :-
Hemförsäkring - 99 :-
Internet - 199 :-

Transport(bensin till bilen) - 1500 :-

Mat - 1500 :-

El - 210 :-

Radio & Tv-licens - 340 :-

Telefonräkning - 120 :-

Övrigt - ?

- ca. 7500

Oooja! haha! :)

nu ska jag get gone och fortsätta med den. Pusseliepuss readers..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0