14 Oktober

Satt i skolan när jag skrev den där på engelska ( förra inlägget) för att jag hade den på min pa-press, men skulle göra en ny press och visste itne vart jag skulle göra av den där texten. haha:P

Aja, min dag har iallafall gått såhär: 07.15 - mamma går till tandläkarn, jag ligger kvar, glömmer såklart ställa klockan och vaknar klockan åtta av att Johans klocka ringer- han lägger sin varma (!) kropp och sina gosiga armar runt mig - så jag orkade inte gå upp. Det kändes bara så himla mysigt att ligga kvar. Då vaknar vi ju kvart i nio igen. Började 08.10, TOPPEN! jag som hade utvecklingssamtal igår - och det enda vi pratade om (nästan) var att jag skulle komma i tid på morgonen. Hade mentorn på morgonen idag också. DOH!
Men Johan tog sig en dusch och jag kirrade frukosten, vi åt och det kändes bara family.. haha det kändes verkligen skönt! Vet inte varför. Frukost som frukost, men nej. haha ;)
Sen kom jag till skolan - till en arg mentor. Men det gick över!
Lunchen tillbringades med killarna, för erica och jojo var spårlöst försvunna.
Efter det gjorde jag SO-prov. ekonomi/samhälle. det gick bra tror jag! Skrev hela ekonomiska kretsloppet, så det blir nog bra på. Hoppas på ett mvg.

Btw så fick jag MVG på min deckare i svenskan! STOLT! :)

Efter skolan skulle erica vara med Hobbe, så stannade och pratade med dom ett tag. Han tyckte att det märktes på mig att jag går i gröndal, (för er som inte vet så ses gröndal som en så kallad.. invandrar-skola?) haha, för att jag gjorde såna här "gester" som, , , invandrare? , gör! haha då brast jag ut i garv. På väg hem körde älskling förbi, pratade lite och pussades lite, haha, sedan åkte han iväg för att spendera lite boys-time med viktor & linus. Skulle fixa nått med Saaben.

Själv har jag tittat lite på alla läxor- men inte orkat röra dom. Ska väl göra det snart.

Haha, that's my day trough ! ;P


Old pic!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0