14 Oktober

Har försökt plugga, det har inte gått speciellt bra.. känner mig skitstressad inför alla skolgrejer nästa vecka, och endå kan jag inte ens få in nått i skallen. Då blir man irriterad! Och då är det ännu svårare.
Jag får helt enkelt skippa pluggandes från och med nu, ikväll. Och börja med det imorgon efter skolan.
Nu är det även klart att jag ska bli "ledare" för årets nya konfirmander! HAHA, :D De vuxna ledarna tycker att jag har bra värderingar om saker och ting, tycker att jag är mig själv och struntar i vad andra tycker - helt rätt!
Så nu är jag ledare för b.la rebecca filbee och tonna... hahha hur skönt som helst.
Tur att det är sköna människor där i år! :D

Pusspuss KONFIRMANDLEDARN.

Såhär snygga var jag och Elin när vi konfirmerade oss den 8;e juni 2008!

Haha,:D

Kommentarer
Postat av: Granis ;D

haha nu är ledare för din bror flickvän oxå ;)<3

2008-10-16 @ 18:02:59
URL: http://piggly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0