11 Oktober

Eee.. tjena!
HAHAHAA sitter här med erica. det står en typ.. polack/turk? ni vet såna som ser lite halvt.. läskiga ut
och tittar på oss genom fönstret:O han är typ 20:O vi kan inte hålla oss för skratt:P,
vi sitter även och lyssnar på "ska vi k.n.u.l.l.a" ! HAHA fan vi älskar den, jävligt gammal men de nice

Igår var vi med Elin och Jojo, jag och erica alltså?:P haha och vi hyrde film och köpte godis.
vi hyrde p.s i love you, och sen valde jag min fina.. bambi två:) ! haha!
men de va soft.
kl 16 idag kommer mormor & farmor och keekar middag här, erica ska vara med hanna hernis tror jag.
OOOch ikv ska jag vara med Pluttis Johan :)


pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0