1 Oktober

Nu har jag bloggat i ett år! Otroligt fantastiskt av mig tycker jag! Haha mysigt! :D
Gz på mig och
http://HejAnnaW.blogg.se ! :D


Back to the real.. vaknade imorse, Johan höll på att fixa sig eftersom han skulle fotas med klassen sin klockan åtta. Och en lite rolig sak. AHHAA, hans mamma hade lånat hans bil i morse till jobbet, så han fick gå till skolan.. JOHAN-GÅ! HAAH känns lite roligt. :)
Jag kunde iafinte gå till skolan, det spöregnade och jag hade ont i magen & hvuudet :(, helt sämst. Nu önskar jag att jag hade gått endå. Vi har fan SO-prov på fredag och man ska lämna in "deckarn" till svenskan då.. en av dom stora uppgifterna, åh! FAIL . Fuck!

Sitter på angelicas dator, är hemma själv hos Johan, eller har varit det nästan hela dagen, Micke kom hem för en liten stund sen. Johan kommer hem om ca 50 minuter. Lägger upp någon bild, jag vet att det finns lite bilder på mig här =)
hihi.

Osöt? en fest 12 januari, här hemma hos pettersson..
sitter på den där stolen vid den där datorn nu också BTW! hahaha!


pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis!



Haah, ibland kan man ju undra om lärarna i kommunen planerar prov och läxor tillsammans? Vi har nämligen också precis lämnat in deckare och haft SO prov ^^

Säg nu inte att ni har prov i Första världskriget...?

2008-10-02 @ 13:33:46
URL: http://hellosophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0