1 Oktober

Glömde skriva det i förra inlägget. Det är ju förfasiken 1a oktober! Det är ju typ två månader kvar till julafton?:S helt sjukt!
Den 22a den här månaden firar jag och Johan våran 11-månaders dag. Och månaden efter det är det 12-månaders dag, 1-års dag! Vad kuul!:D

Jag sitter hemma nu btw. Johan kom lite tidigare än "planned" och han skulle träna, fixaa massa med bilder för det är besiktning imorgon och gå på någon båtkurs precis som förra onsdagen, med Micke.
Så jag fick åka hem helt enkelt ;) Jag ska ju typ göra min deckare.. men jag har inga papper här hemma :/ helt sämst.. får fråga runt i klassen på msn eller nått och se fall dom kan skicka lite information.

Weell well, have a nice day! i won't
jo, när jag äter tacos, (från igår), som jag och Johan gjorde till oss och Mamma. Det blir väl höjdpunkten.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0