8 November

praoen går bra!
har fått lite produkter & blivit stylad i håret och sånt:) hur nice som helst!
igår var jag med min vän julia. Vi åt godis & snackade skit! haha :P:) helt ärligt, att vara ärlig är jag & julia bäst på, särskilt om alla man egentligen inte vågar säga nått om till andra. haha !
+ att jag har hört julia rapa alfabetet.. HAHA ja garva det gjorde jag ju iallafall!:D

Nu är jag hemma hos min pappa. :)
Dunno vad vi ska göra, ingenting speciellt antagligen. Imorgon (fars dag) då skulle min bror ha kommit hem hit till pappa med sin son jack och sin ..tjej(?) (dom har vart tillsammans aslänge, tjej låter så tonårsaktigt!) och äta middag här osv. Dom bor i stan och verkar vara upptagna hela tiden,träffar dom kanske 2 ggr om året. Det är ju inte så himla kul:/ men de kanske blir bättre, när jack börjar bli lite större och så. nu är han 2-3 :) jag är faster. Btw blev jag moster för två veckor sen också. Min syster Marlene som bor på gotland fick barn, Patrik heter fadern ! ;) Det blev en liten Kevin. Jag hoppades på en flicka, men icke sa nicke:P!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0