5e November

today har jag vart ledig igen, för att Lina var sjuk :( men imorgon ere work work :) .
Sov hos Johan, han började åtta,men struntade i väckarklockan och låg och höll om mig tills halv elva istället.. haha sötnos=) ! Inte så bra kanske, men det var mysigt.
Fast jag hade värsta jobbiga drömmen :/ drömde att min katt mysis dog :/ inne på mataffären willys:S haha, helt sjukt:P han fick helt vita ögon :( fast sen vakna jag av att han kom med nosen mot mitt ansikte :)
Senare på dagen träffade jag min pappa:P vi stog och redde ut lite torsk nät.. haha min pappa är ju såkallad yrkesfiskare:P sen åkte vi & åt på 4kanten. det var asgott:)
sen har jag bara kommit hem osv. inte gjort någonting typ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0