2a November

November månaden alltså.. ooh. I call it the loooove-month!
Jag & Johan blev nämnligen ett par förra året i November. För att vara exakt, den 22a.

Idag har jag vart med världens bästa mamma i haninge. Köpte lite kläder och smink. Skitfint!
Imorgon är det nämnligen första dagen på praoen...:D hur nice som helst, ska praoa på Björn Axén hos min kusin Lina! Hon är butikschef där så det blir nog nice! Ska få sitta lite hårmodell för en "ny" frisör där på salongen och grejer.. haha min frisör från nynäs, hon tyckte det var taskigt att sätta en ny på mitt tjocka&långa hår:D på skoj alltså:P haha:D
menmen, snart kommer Johan & hämtar mig, vi har inte sätts på två dagar:/ men nu jävlar! skööja. haha :P
imorgon ska bli rooooligt

see you later aligator, dutudutuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0