27/11

aalo. idag var det skola, först slöjd sen lucia träning. 
jag ska antagligen sjunga solo på julen är här på julavslutningen!
Och från lucia träningen gick jag, ordförande anna, med några från elevrådet på gröndalsskolan ner till kommunhuset och hade stormöte med vias & svanis's 50 procentiga elevråd och pratade igenom massor. vi ska arrangera sportdagar för alla skolor, fotbollsturneringar (förhoppningsvis!) och massor annat. fixa möten med kostenheten och försöka få större budget till varje elevs lunch. Sound good? i think.
Efter det var det skolan som vanligt. Efter skolan var jag med Johan ett tag, kollade på film och sånt.
Han gick nyss, så nu ska jag plugga lite tror jag. Städa upp lite också. Ruuligt?

Jag är ganska trött , har ont i händerna också. har börjat knäcka dom otroligt jävla mycket så det bara värker. not good, i know. men det känns som när jag inte knäcker dem känns de helt livlösa:S cp grej.

Pluggishh..

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0