20/11

hösten is no good for me.
mörkret gör att man inte kan gå ut, (mörkrädd), det gör att man sitter inne. och när jag gör det så tänker jag, och jag borde inte göra det! helvete för att det ska vara så.
jag önskar att det var någon som var som jag.
eller jag vet inte.
jag kan få tårar i ögonen för att jag har gjort fel. den här veckan har bara vart skit. första dagen i skolan var okej, det mesta var okej den dagen, tisdagen fick jag ett g+ på min hemkunskapsgrej som jag slitit arslet av mig för att göra.. så får jag världens dåligaste betyg.. jävla skit. och sen var allt cp äckligt den dagen. och igår var det inte särskilt mycket bättre. och idag är det värst.. Can't people just stay happy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0