19/11

toodyloou! or something..
aja, idag har jag vart hemma från skolan för att jag har haft ont i magen.
jag har tydligen depression... haha okej ärligt, don't laughe. men ungefär hela min pappas släkt "lider" av depression. dock lider dom av ganska "hög grad", och jag har bara ärvt lite. så.. now when i've sayd it. Jag kan alltså "överdriva" (i andras ögon) när jag blir ledsen osv. men jag gör ju inte det.. jag ser allting från ett helt annat perspektiv med den här.. sjukdomen?
Nej okej, sjukdom ska vi väll inte kallla det. men vad ska vi kalla det då?:S
det är ju inte så himla jävla kul att gå runt och veta att man har anlag för att få värsta depp tiderna. fett jävla jobbigt.
nu börjar jag face varför jag alltid blir så jävla överledsen när det händer något, att jag alltid får tusen skuldkänslor när jag egentligen inte borde få det. you know - allting är mitt fel- grejen. den tar extra hårt.
och just nu så har jag en "orolig mage"... vilket min pappa ofta har när han är .. OROLIG.
Well, i gues you could say att jag är orolig. det har hänt så otroligt mycket nu, och jag hoppas att det ska lösa sig.
pray for me ? det kanske är någon mening med att jag konfirmerade mig, jag kanske har liksom någon extra liten chans att kontakta the master up there? aja, vi får se vart livet leder mig.

i gues that's all

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0