17 november

tjo alla glada, idag var det första dagen i skolan på tre veckor. det har verkligen vart hur skönt SOM HELST att komma därifrån, men endå så var det inte så jäkla jobbigt som jag hade tänkt mig. igår hade jag nästan ångest. men icke sa nicke. men vad är det med dessa fjällräven jackor? nu har ungefär varenda en i gröndalsskolan en.. (nu ska jag inte klaga, för jag har en blå dunjacka, som dock mamma köpte till mig, som också är rätt stor) men endå. näej jag tycker inte riktigt om det. känns som alla har samma stil. till&med min kusin lina som jag praoade hos på björn axén tyckte att alla hade långt plattat löshår & fjällräven jacka. och för mycket smink..

idag i skolan började vi med matte, sen svenska. sen fick vi se på någon teater. efter det lunch, sen NO & sen idrott. filip,carimo&rasmus hade deras ledarlektion idag. KILL ME? jävla idioter:P haha:P jaja.. hockeykillar&carimo, näe! too much hard workwork.
och filip bara stog bredvid och kom igen nu, kom igen nu, som värsta tränarn så man bara började skratta åt hans lilla initiativ i idrottslektionen:D haha! no effence :)

that's my day
see ya!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, var det den där tonårsteatern "spela vuxen"?

Dom var på våran skola förra veckan.

2008-11-17 @ 16:20:47
URL: http://hellosophy.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha you bet it was :))

2008-11-17 @ 17:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0